چیدمان کوسن رنگارنگ

راهنمای خرید مبلمان راحتی

چیدمان کوسن یکی از کارهایی است که به هنر و سلیقه زیادی نیاز دارد. این کار اگر به خوبی انجام شود باعث زیبایی هرچه بیشتر دکوراسیون خانه می‌شود. شاید شما نیز به دنبال خلق تصاویر زیبا در طراحی دکوراسیون خانه خود با استفاده از کوسن‌های رنگارنگ هستید. نکاتی ‌که در ادامه خواهد آمد می‌تواند به شما در این کار کمک کند.

تناسب رنگ

برای استفاده کوسن بر روی مبل و کاناپه، بهتر است به تناسب رنگ‌ها دقت شود. در چیدمان خود می‌توانید از کوسن‌های همرنگ با مبل و هم متضاد با آن استفاده کنید که این کار بستگی به سلیقه شما دارد. نکته‌ای که در ترکیب رنگ‌های متضاد وجود دارد این است که باید به ترکیب رنگ‌های مکمل دقت شود.

اندازه مناسب

انتخاب اندازه و سایز کوسن متناسب با مبلمان مسئله مهم است. زیرا اگر اندازه مناسبی انتخاب نشود هم در زیبایی دکوراسیون و هم در نشستن بر روی مبلمان شما را دچار مشکل کند. برای کاناپه باید از کوسن مستطیل استفاده کرد اما برای مبل تک نفره باید دقت داشت که این سایز برای آن مناسب نیست و باید از کوسن مربع استفاده شود.

کوسن مناسب تختخواب

تختخواب نیز همانند مبل، با ترکیب کوسن‌های رنگارنگ و متنوع زیباتر دیده می‌شود. در ایجا هم باید برای انتخاب کوسن مناسب به تناسب رنگ و اندازه کوسن دقت داشت. برای تختخواب می‌توان هم از کوسن هم‌رنگ تختخواب و هم متضاد استفاده کرد. در انتخاب اندازه کوسن نیز می‌توان از کوسن‌های مربع و مستطیل در طراحی دکوراسیون تختخواب استفاده کرد.

انتهای پیام/

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *