لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و محصولات مبلمان لگنو با دقت بخوانید:

قوانین عمومی

کلیه اصول و رویه‏‌های مبلمان لگنو منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان است و متعاقباً کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.

اطلاع‌رسانی

جهت اطلاع‌رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه، امکان دارد مبلمان لگنو برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها ندارند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه را در پروفایل خود لغو کنند.

رعایت سیاست حریم خصوصی

مبلمان لگنو به اطلاعات خصوصی اشخاصی که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

ثبت و ارسال سفارش

– در تمامی ایام هفته امکان ثبت سفارش از سوی مشتریان وجود دارد و در اولین فرصت مورد بررسی قرار می‌گیرد.

– در کلیه سفارشات مبل‌های راحتی، بعد از انتخاب رنگ و مدل پارچه توسط مشتری که به تأیید وی می‌رسد امکان لغو سفارش وجود ندارد.

– کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

– با توجه به بی‌ثباتی بازار و قیمت مواد اولیه، چنانچه مشتری ثبت سفارشی را انجام دهد و مبلمان لگنو متوجه شود امکان تأمین آن محصول یا کالا با قیمت قبل را ندارد، مبلغ مابه التفاوت را به اطلاع مشتری می‌رساند و در صورت توافق، سفارش با قیمت جدید تهیه خواهد شد و در غیر این صورت امکان کنسل کردن سفارش برای مبلمان لگنو محفوظ است.

خدمات پس از فروش

مبلمان لگنو همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. کلیه محصولات دارای گارانتی سلامت فیزیکی هستند و در صورت وجود هرگونه ایراد، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش کنترل و بررسی می‏‌شود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا اصلاح می‏‌شود. این سرویس، اشکال‏ات فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‌‏شود. در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط مبلمان لگنو دریافت نشود، امکان سرویس‌دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می‌شود.

تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه موارد غیرقابل پیش‌بینی، مبلمان لگنو هیچگونه مسئولیتی ندارد.